Kızlar mart ayının sonunda kimyasal gebelik geçirdim 25 gün oldu kanamam hala bitmedi 15.günde doktora gittim vajinal ultrasonda baktı bir sıkıntı olmadığını sağ yumurtamın büyümeye başladığını yavaş yavaş kanamanın da kesileceğini söyledi ama hala bitmedi böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?