Cey01 magnezyum eksikliği olduğunda böyle şeyler olabiliyor, parmaklarda uyuşukluk, bilek ve kolda ağrı bende yaşamıştım, belli bir haftadan sonra başlıyor ve doğuma kadar devam ediyor. Ama tabii ki siz doktorunuza başvurursanız daha net cevap alırsınız, çok geçmiş olsun bu arada 😊