Kızlar sağ göğsümde ve ordan belime kaburgama vuran çok şiddetli bir ağrım var asla geçmiyor öğlen deprem paniğinden mi artı bilmiyorum ama hastaneye de gittim üşütün dedi bebeğim için çok endişelendim çok şükür o iyi ama bu ağrı beni asla yerimde durdurmuyor bıçak saplanır gibi bi ağrı bi sürü şey denedim ama aynı bu saate de nereye gidebilirim hiç bi fikrim yok en azından sabaha kadar idare edeyim bu durumu yaşayan var mı acaba neler önerirsinz