Sevgili anneler 6. Ayımın başındayım dün bir dancı ile acile gittim kadın doğum dr gittim sağ atka belimde müthiş bir ağrı vardı ultrasonla baktı idrar kanalında yaş hörünüyor dedi serum verdi düşük olmaması için fitil verdi sonrasında tekrar ipne yaptılar ama hiç banamısın demedi bugün biraz hafifledi sorum şu başka neler yapılabilir bu durumu yaşayan varmı ne rahatlatır