37 haftalık hamileyim bugun deprem olduktan sonra baya korktum o andan beri bebek asırı hareketli hiç böyle olmamıstı sürekli karnım kasılıyor agrılı degil ama rahatsız edici diyebilirim acaba pozisyon mu değişti yoksa dogum mu yaklastı tecrübeli anneler yazsınnn