Herkese iyi akşamlar canlar. Şimdi size anlatayım olayı ben hormon tedavisi görüyorum yaklaşık 1 bucuk senedir evliyim evlendiğimden beridir görüyorum fsh hormonum yüksekti yumurtalarım çalışmıyordu vs. Sürekli doktora gidiyordum adet olabilmem için hep ilaç verdi bu her ay tekrarlandı. Sonra tüp bebeğe karar verdik derken klomen ilacı kullandırttı 2 ay ilk ay yumurtalar tepki verdi güzeldi sonraki ay kist oluştu yumurta çatlamadığı için. En son 11 şubatta regl oldum ramazanda hep bekledim olayım da gideyim diye olamadım bi türlü sonra doktora gittim olmadım dedim kist olusmus dedi git adet olursan yasmine başla gelirsin dedi bende memlekete ailemin yanına gittim 20 gün kaldım olamadım sonra bi eskilerden işini çok iyi bilen ebe abla vardı yası da var benim eltim halam felan hep çocukları olmuyorlardı o kwdından sonra hamile kalmışlar bana da önerdiler gittim rahim kaymıs yumurtaların çok zatyıf ve kist var dedi doktor ne dediyse aynısını dedi. Neyse sonra beni tedavi etti 1 hafta yakı felan attı bitki vs vermedi düzeltti rahmi sonra her şey yolunda git Allahın izniyle şifa bulursun ibşallah dedi geldim dedim doktorumu da aksatmayayım gittim doktoruma kist kaybolmus adet olmadan dedi sol tarafımda asla yumurta bulamazdı 2-3 tane orda da gördü yasmin verdi kullan gel dedi. Şimdi sorum şu ben hala ilacı kullanmadım o abla kullanma olacaksın dedi 10 güne olmazsam ilacı kullanmayı düşünüyorum ne yapayım bu süreçte lütfen bi fikir verin bana çok ihtiyacım var buna… terslemeyin lütfen zaten zor bi süreç geçiriyorum :( düşünüyorum neden tarlusal felan vermedi 21 günlük yasmin kullan dedi anlamadım gerçekten