Hamişler, Yarın itibariyle 39.haftaya giriyorum geçen hafta 37+6 da doktorum bebek aşağıda olduğu için çatı muayenesi yapmak istedi normalde 39 da yapacaktı, canım çok yandığı için tam bakamadı bacaklarımı çok kastım, 39 da bidaha bakalım dedi, şimdi cuma günü kontrolüm olacak çatı muayenesi yapacak ama hiç istemiyorum canım çok yanıyor ve geçen hafta 38+2 ve 3 de çok hafif nokta nokta halinde kanamam geldi, o yüzden korkumda biraz arttı bu haftalarda olup çatı muayenesi olan var mı? Çatı muayenesi olmak şart mı ki ya, süreciniz nasıl ilerliyor