Kahvedelisi Kızlar ovulasyon testi yaptim pik gördüm o günü değerlendirdim çatlama gördüm o gün olmadı daha artık ovulasyon testi yapayım mı sizce
babyandmomy__ Kahvedelisi yumurtlama gördüysen artık test yapmaya gerek yok adet zamanını beklemek gerekiyor
R_busra49 Ben hiç ovulasyon testi yapmadim dikkat etmeme rağmen hamile kalmıştım bence adetten sonra her gün yapın tutacaksa her şekilde tutar
R_busra49 Kahvedelisi bende hiç yapmadım adetten önce testde yapmadım bende ablama söyleyince adete iki gün kala test yapacam diye ablam bekle bı adetin geçsin senin ne acelen biraz daha sabret diyordu bende mecbur bekliyordum 😅burda bakınca herkes önceden yapıyor şaşırıyorum
Betbet12 Kahvedelisi adet bittikten sonra gün aşırı ilişki olursa kaçırma imkanınız yok bende yapmıştım hiçbirşey anlamamıştım 😀😀