Kızlar bir oğlum var 5 buçuk yaşında, 1 buçuk yaşından itibaren sürekli hastalanır ama öyle böyle değil gripte olsa, virüste kapsa, başıda ağrısa çok kötü oluyor. kusma, 40 lara çıkan ateş, asla antibiyotik, ateş düşürücü suruplar önlemiyor. Doktor bi zamanlar iğne yapıyordu, şuan oda fayda etmiyor. 3 gün sabah akşam serumlar alıyor, ancak bu şekilde geçiyor ağrıları, ateşi vs. Ve çok çabuk kapıyor, örneğin; bi parkta veya arkadaslariyla bi ortamda bulunsun, eğer orda en ufak mikrop varsa ordaki çocuklar kapmaz, sadece benim oğlum kapıyor anında. Durumu böyle olan çocuğunuz veya çevresinde olan varmi? Bir sürü yöntem denedim, alerji testleri yaptırdım, kanlarina baktirdim, kimse bsy bulamıyor. Geçen gün maça gitmişler stada, orda mikrop veya virüs kapmış, ilk öksürük ile başladı, buhar, antibiyotik, ateş düşürücü, öksürük suruplari kullanıyoruz 2 gündür, ama bi ilerleme yok. Napicam hiç bilmiyorum, evde kalsa canı sıkılıyor, çıkarsam anında hastalanır. Araftayim çok çaresiz hissediyorum kendimi, çok ağır atlatiyor, yavrum şuan inliyor resmen uykusunda. Kızım yeni doğdu oda böylemi olacak diye endiseliyim, zaten maddi sorunlar yüzünden hayat kolay gecmiyodu, bu bir kaç aydır hiç iyi değilim.