Kızlar ben çok korktum bugün depremden dolayı da ister istemez kasildim sonra kendime geldim az önce sanki dikislerimde baskı hissettim kanama vs yok ama baktım bişey olur mu doktora gitmem gerekir mi sizce yarın detaylı ultrason için gidicem 10 buçuk gibi 22 haftalık hamileyim benim gibi olan var mı acaba bu durum normal mi acaba korktum şuan ister istemez