Arkadaşlar bir soru soracağım ama saçma mi bilmiyorum korktum ister istemez. Ben elma yiyordum boğazıma kaçtı aniden bi 15 sn falan nefes almakta zorlandığım için öksürük oldu. Ya bebeğe bir zararı olur mu hani ben kısa süre nefes sorunu yaşadığım için