Merve8155 Burun akintisi ,hapsirik ve goz yasarmasi oluyor bir iki gundur.neler yapmaliyim.doktora gozukmem gerekiyor mu. Oksuruk bogaz agrisi yok suanda
Bnguuu_102 Merve8155 off bizim evde de hepimiz hastayız nezle salgını var galiba şuan da herkes perişan size de geçmiş olsun doktorunuza danışarak hafif bir ıhlamur içebilrisin bana doktorum ıhlamur iç demişti limonlu ballı çay da iyi gelir kötülersen doktora git
Betbet12 Merve8155 aynı şeyleri yaşıyorum maalesef doktorların da elinden birşey gelmiyor bitki çaylarını da çok fazla tüketmeyi önermiyorlar ben meyveyle atlatmaya çalışıyorum 😀
Deniz1006 Merve8155 alerjik gibi biseyse serum fizyolojik vermişti benim doktorum bende aylarca burun tıkanıklığı ve sık sık hapşırık şikayetim vardı o damla rahatlatiyodu bı de gece uyurken biraz yüksek yastıkta yatın o da iyi geliyo tıkanıklığa
ceylan_kaplan Benimde sürekli burnum tıkalı ya ne yapacağım bilmiyorum gece çok zorlanıyorum 25 haftalık gebeyim
Merve8155 Deniz1006 evet hamileligin basindan veri bi hapsirik var burun tikanikligi ama sanki simdi daha artti grip gibi oldu ustuste bi kac kere hapsiriyorum burnumda akmaya basladi