Askkokuluyavrum Kızlar göbek deligim ile vajinam arasında çok kötü bir sancı var saplanıp duruyor 5 10 saniye sürüyor 1-2 dk geçip tekrar başlıyor 9 haftalık hamileyim böyle birşey yaşayan oldu mu hic ?
Haribo42 Askkokuluyavrum yani benim en başından beri şiddetli kasık ağrım oluyo yürüyünce veya ayakta 2 dakikadan fazla kalınca ama batma şeklindeyse hamileliğin her evresinde oluyo diyolar çokkk kötüysen acilde bi baktır imkanın varsa
Askkokuluyavrum Haribo42 çok şükür aksam üzeri 15-20 dk icinde geçti bugün kontrolüm var diye acile gitmek istemedim çok sağolun kasik agrisi çok yaşamıyorum hatta çok şükür agrim olmuyor ama ilk defa böyle birşey yaşayınca çok korktum
SosyalAnne Ben de aynı durumu yaşamıştım doktorum normal olduğunu söyledi. Saplanmalar olduğunda dinlenin.
Askkokuluyavrum SosyalAnne çok teşekkür ederim aksam 10-15 dk uzanınca geçti bugün kontrolüm var insAllah iyi haberler alirim