Bu bir haftadır göbeğim aşağı inmiş eşim de fark etti bebeğin hareketlerini ve hıçkırıklarını göbeğimin altında hissediyorum ara ara sancım da var ama sancı mı bilmiyorum ilk kez doğurcam çünkü 😅😅. Sizce bu normal mi yoksa erken doğum mu Allah korusun.Henüz 30.haftadayım