Mommygul benimde ilk gebeliğim ama herkes bana çok acı çekmen gerekiyor doğum için diyorlar ben zaten adet ağrısından bayılan biriydim ilaç iğne fayda etmiyordu o ağrıya ama dayanıyordum gitmiyordm hastaneye hani ondan bile çok daha fazla şey yasicam diye bekliyorum . Dayanilmicak birseydir diyorum o yüzden gitmiyorum 🥲