7 aylığım ve sadece ilk zamanlar 1 kere oldum hafif atlattım. Ben daha önceden yazmıştım ama bazıları eleştirdi beni, kendimi bildim bileli peçetesiz durmam. Lavabodan sonra hemen altıma koyarım , çamaşırımın ıslanmasını asla sevmiyorum. Ne akıntım ne kaşıntım olmamıştır benim. Çamaşırları ütülerim. Ve 2 günde bir duş.