kedili1anne yani önce diş hekimine gidiyorsunuz muayene ettikten sonra yapacağı işlemi ve ilacı belirten bir kağıt veriyor size. Sizde onu kadın doğumcunuza götürüyorsunuz bakıyor onay verirse geri diş hekiminize gidip işleminizi yaptırabilirsiniz. Çok geçmiş olsun diş ağrısı hiçbirşeye benzemiyor gerçekten