Lamia65 Merhaba Anneler🌹 Nasılsınız? 7 aydır doğum yapalı adet olmuyorum neden acaba normal mi bu sizce? Doktora başvurmam lazim mi?
turkan403 Lamia65 1seneye kadar normal eyer emziryosanız ilk kızımda 6aylıkta oldm ikinci de 9aylıkta ama hamile kalmştım Korunun yinede süt korumuyomuş bunda da artk ne zaman olursa 3aylık bebeğim de🤭
Eldgrn Lamia65 18. Ayda oldum ben doktorum 2 yaşa kadar aktif emzirme varsa normal kabul ediyorum demişti. Normalde ilk 1 yıl adet olmamak veya düzensiz olmak normal kabul edilir ama aktif emzirmede durum uzayabiliyormus
yagmurx Lamia65 2 yıla kadar normal hastaneyede giderseniz adet söktürücü verip gönderir problem yok yani
Eldgrn Lamia65 evet bir ara psikolojim bozulmuştu hamilemiyim ben diye, sonradan doktorumla konuşunca sakinledim. Korunmaya dikkat ettikten sonra kafaya takılacak bir şey değilmiş
Mariam1 Minikprensinannesiiiii 6 ayı once doğum yaptım sütüm yetmedi kesildi ve duznsiz adet goryiorum 18 yada daha daha az