Atnc benim de 19 haftalıkken kaybım var suni sancıyla doğum yapmıştım.
kendi başıma da çok kaldım ama eşimin home office çalışma imkanı olduğu için o yanımda oluyor çoğu zaman. yemek konusunu dediğim gibi ağır yemekler yapmadım uzun süre ayakta kalmadım ama yavaş yavaş yaptım eşimle birlikte yaptık. bazen annem gönderdi o şekilde idare ettik. tabi ki bi şekilde destek olması gerekiyor dışardan da olsa çünkü her zaman yapamıyor insan yada bazen canın ağır bi yemek istiyor uğraştırıcı vs o zaman annemden istedim