Msl_ege Arkadaşlar yarın Çiğli araştırmaya gidecek olan var mı ? Bugünden gidip isim yazacak olan ???
Msl_ege Selenzy1 ben irfana gidiyorum zaten de . Arabamız bozuldu . İsim yazmaya gidemicem . Bu akşam gidecek olan birini arıyorum