Ozgedgn1 Kızlar yarın adet günüm bu sabah test yaptım negatif Sol kasığımda batmalar ve seğirmeler oluyor. Böyle negatif çıkıp sonrasında pozitife dönen var mı aranızda
GezenTavuk_2 Ozgedgn1 geç döllenme ihtimali kalıyor bir tek eğer oda yoksa adet belirtisi de olabilir