kürtaj oldum Denizimle bizi bugün ayırdılar.. 12.haftamda komple suyum gelmisti 3 haftadır onunlayız kalp atışı vardı ama yaşayamadı bir damla suyu kalmamış maalesef kürtaj oldum. merak edenler vardı umarım görürler bu yazımı. iyiyim toparlanmaya çalışıcam bu saatten sonra artık ben de bi melek annesiyim.. bidaha hamile kalırsam yeniden gelirim.. bi de ben suan lohusa mı oluyorum? dinen bunun doğrusu nedir bilenler vardır elbet