Arkadaşlar daha düne kadar bebeğimin hareketlerini hissediyordum pıt pıt şeklinde. Hatta 2 gün öncede doktora gittiğimde herşey iyi dedi doktor. Ama bugün hissedemiyorum bu normalmi. Cuma günü detaylıya gireceğim ama burda paylaşmak istedim içim içimi yiyor. Normalmi bi kaç gün hissediğ diğer gün hissetmemek