Kızlar kan pihtilasmam var devlet zaman kaybi yasattigi icin haftaya ozel bir dra gidecegim ama gidip memnun kaldiginiz onerebileceginiz var mi?
Bir dra yazdim degerlerimi haftaya sali veya carsamba ancak gorecegini dedi bende carsamba sabah gidecegim insAllah ama ona mi giderim baskasi mi olur bilmiyorum.
Aslinda sonuclarimi attigimda tahlillerin ile gel baslariz demisti sanki iyi gibide bilmiyorum gönül erkan görüştüğüm dr bu dra giden var mi acaba aranizda ?