Duygulumm 11+2’de yaptırdım ikili taramaya gireli 2 gün olmuştu daha sonuçları çıkmamıştı fetali yaptırdığımda. Daha erken (mesela 9-10 haftada) yaptırırsanız ikili üçlü tarama vs yaptırmaya gerek kalmıyor. Ben öylesine hazır ultrasonla bakılıyorken yapılsın mı yapılsın mantığıyla yaptırdım ikiliyi, çıkınca da fetal için kan verdim hemen. Tam 7 günde sonucum çıktı çooook şükür her şey temiz kızımız oluyor 💓🌸 Öneririm fetal dnayı tüm gebelere.