Bsk42 Merhaba ilk gebeliğim çok korkuyorum 3 gün önce gece suyum geldi cok fazla 30 haftalık gebeyim doktorlar açılma olnadıgını nstnin iyi çıktığını söylediler 3 gün kontrol altında kaldım suyum azalmıs ama şu an için bebeğe yetiyo dediler hafta olarak her hafta kontrole cagırdı bi sıkıntı olur mu acaba başına gelen var mı ciğer geliştiriciler yapıldı 2 doz
dunnobeck Bsk42 Benim suyum gelmedi ama 31.haftada suyum azdı. İki günde bir havuç suyu içtim, neredeyse her gün 1 tane deveci armutu yedim. 33.haftada suyum daha iyiydi, şu anda 34.haftadayım. Bol bol su içmeye çalışıyorum
Ceiydda Kesesinden delik oluştu mu acaba su sızıntı givi gelmeye devam etmiyorsa inşallah sıkıntı olmaz ama şu gelmeye devam ederse bebek için en iyisi dogurtmak olur sonuçta doğsa daha iyi olacak onun için çok geçmiş olsun umarım şu gelmez bidaha ve biraz daha kalır