Handaaan
Yaklaşık 2 hafta önce muayhane olurken lateral ventrikül artiyum denilen beyin içerisinde ki sıvı oluşumuyla ilgili doktorum sınırda olduğunu söyledi. 8.1mm / 8.3mm gibi ölçümler aldı. (10 mm kadar normalmiş bu arada) yani sınırında sınır ölçümü varmış.
Detaylı için Atıl Yüksel hocama gittim. İşinin ehli son derece donanımlı ve güven veren bir doktor. Kendisi için burada ne desem az kalır. İyi ki ama iyi ki ona gitmişim. Daha muayene başlamadan ventrikül 8.1 mm yüksek değil normal korkmana hiç gerek yok dedi. Sonra iyice kontrol etti 50dk civari sürdü. Özellikle uzmanlık alanı beyin üzerine. Sadece 5dk ara verdik ölçmek istediği yeri tam ölçemedi diye sonra bitirdik. Aklınıza gelen gelmeyen ne varsa tek tek söylüyor. Sizin bir şey sormanıza gerek kalmıyor. Korkma sakın güzel anne, erkek bebisler biraz hızlı gelisiyor