ipek63yldz_ bdlakbrn İçime kız gibi doğdu 🤭 Ama inşallah gönlünden geçen olur canım 🤲🏻🤗 Doktor tahminde bulunmadımı acaba 🤗 Bende şuan 11+5de doktor 2 gün önce %80 kız dedi 🤲🏻🤗
bdlakbrn ipek63yldz_ gönlümden geçen sağlıklı olması ne gelirse kabulüm ama insan merak da etmiyor değil tabi 🥹🥰❤️🙏🏻 çok erken dedi cuma günü Nipt testi yaptıracağım onda net belli olacakmış ❤️ sağlıkla gelsin yavrularımız 🙏🏻🙏🏻
ipek63yldz_ bdlakbrn insan ilk cocukta olsa yada ikinci üçüncü yinede merak ediyor 🤲🏻 Sağlıkla gelsinler 🤲🏻🤲🏻