Bebeğim pazartesi dünyaya geldi 38+4te. Planlı sezeryan doğum anında yoğunbakıma gidecek oksijenden dolayı dediler. Birkaç saat sonra odaya geldi memeyi tutturduk kustu hırıltılı ses duydular aldılar tekrardan. Kaç gündür orada, doktor cihaz bağlıyken solunum apnesi oldu falan dedi kardiyolojik nörolojik sebep olabilir dedi. Sonra dün olmamış bugünde havayı alıp küveze vermeye başlamışlar iki kaşık süt vermişler