1tugii bence kayınvalide kayınbaba anne baba isimleri çocuklara konulmamalı. Ben bir ismin kaderi belirlediğini düşünenlerdenim . Yeni bir yaşam , yeni bir canlı demek bence 😊 eşinizle ortak karar verip çocuğunuza kendi seçtiğiniz güzel bir ismi koyabilirsiniz. Birinin ismimi koymak onun kaderi ile bağlantı kurmak demekmiş yani mesela baba adı Kemal oğlunun adını Kemal koyduğunda ona benzer kader yaşayacağı düşüncesi içindeyim ben bu yüzden buna karşıyım 🙈🙈🙈 belki saçma ama böyle düşünüyorum 🙈🙈😂😂😂😂