Leyla90 Kızlar 36+3 haftalık hamileyim, hala isime karar veremedik, bir oğlum var 5 yaşında adı Uras, bi oğlum daha olacak ama bir turlu karar veremiyoruz. Uyumlu isim olsun gibi bi düşüncemiz yok, en çok beğendiklerimizi ekledim ankete, tek isim olacak
Parinas Leyla90 aslan bence isim değil 🙈alaz da telaffuzu zor olur alas falan derler anlatması zor olur bence yoksa kulağa gelişi hoş. Bence en güzeli Aras 🌸
Girlmama Leyla90 aslan çok bayağı bir isim oldu diğer isim direkt elendi Aras diyorum ben kuzenimin adı anlamı da gayet güzel
mavideniz9696 Leyla90 urasla aras aşırı benziyor bence o yüzden elendi. Ben alaz seçtim çünkü anlamı çok güzel ve tanıdığım bi alaz var mükemmel bir çocuk ismin enerjisine inandığım için alaz diyorum 😂
Leyla90 mavideniz9696 o yüzden çok arada kaldık, Aras çok benziyor Alazada herkes anlamı kotu ateş demek huyu çeker dediler yoksa benim aklıma gelen ilk isim oydu
Leyla90 Aylaa123 yaa karakteri nasıl? çok merak ediyorum😂 çevremde hiç Alaz yok, bide mitolojide ateş tanrısı diye falan cıkınca cekindik biraz, ama benim favorim kulağa çok hoş geliyor
Aylaa123 Leyla90 henüz 6 aylık olduğu için pek bi karakteri yok ama sakin bir bebek güler yüzlü ileriyi bilmiyorum😂
ZeynepDuru17 Leyla90 Aras Allah’ım banada nasip et yarabbim bir oğlum olsun sağlıkla sihhatle amin. 🤲💙🥹
Leyla90 ErsBegAs Pars çok beğendiğim bir isim💕 büyük oğluma hamileyken koymayi düşünmüştüm ama yurt dişinda yaşıyoruz ve maalesef burda mor renk demek, cocuklar arası kesin alay konusu olurdu
milatlas13 Leyla90 benim bi oğlum var adı atlas. ikinciye hamileyim o da erkek.alaz koyucam nasipse. çok güzel bir isim. telaffuzu zor deseler de ben çok seviyorum 🧡
Leyla90 milatlas13 Telaffuzu bana hiç zor gelmiyor aksine kolay bir isim, benim favorim Alaz zaten ama anlamından dolayı biraz cekiniyorum😔