Banyoyu yıkarken ayağım kaydı kendimi tutup biraz yavaşlattım düşüşümü ama sol kalçamın üstüne düştüm bişi olurmu çok yavaşda değildi çok hızlıda değildi düşüşüm çok korktum ağladım bişi olurmu ya bebeğim hareket ediyor hissediyorum şuan ama tedirgin oldum