[silindi] çözüm yok gibi mecbur çekeceğiz artık kabullendim. 1 hafta oldu ateş kas ağrıları geçti ana öksürük ve burun tıkanıklığı kaldı bide halsizlik. Acilde serum parol takıldı göğüs hastalıkları antibiyotik verdi ama 1 tane içip bıraktım ilaç kullanmaya korktum. Pekmez zencefil, ballı süt, tarhana çorbası, mercimek çorbası gibi gibi şeylerle atlatmaya çalışıyorum. Bitki çaylarında olabildiğince uzak duruyorum bakalım. Doğuma yakın yakalanmak kötü oldu umarım en kısa sürede iyileşiriZ