Kader_44 bin kere maşallah çok iyiyiz emme de ve gelişim açısından hiç bir sorun yaşamadık sadece 2750 gram doğdu ödemler gidince 2500 düştük ama bu pek önemli değilmiş çocuk doktoru bol bol emzirerek rahat kilo aldırırsın dedi hiç sorun etmeyin 36. Hafta iyi bir hafta 2 kg altı olmadığı sürece kolay kolay problem olmuyor.