Ebru_ebru o yer değiştigi için şişme oluyordur canım benimkide makat gelişliydi 37+3de suyunun aniden gelmesiyle sancısız sezeryana alındım bu günlerde dikkat et baskı yapma karnına cok klozet varsa eger onu kullan ve sürekli idrara cıkma istegi gelirse istemedigin halde yapıyorsan direk doktora git 🤲🏻🤲🏻