Arkadaşlar 30 nisan 2025 seseryan doğumum olucak ama dünden beri alt karnımda göbeğimin alt kısmına sancı giriyor adet ağrısı gibi bugün yarım saatte bir gelmeye başladı bu sancı 1 hafta daha bu sancıyı çekemem herhalde uyurken sabaha kadar uykumdan uyandırdı kesik kesik uyudum uykusuz kaldım şuandada doktorum hastanede değil acile gidicem ordan yönlendirirler herhlde sizce gitmelimiyim ve bu sancı sancımıdır sonuçta normal doğurmıcam ki sancının dakikalarının azalmasını beklemek mantıksız niye acı çektireyim 38+1