Doktorum bana boya hiçbir şey olmaz dedi
Ben de organik boya aldım ama yapmaya korkuyorum duruyor köşede
Ne kadar organik olsada illa içinde az miktarda kimyasal oluyor
Ben 5 haftalık falanken bilmeden saçımı normal boya ile boyamıştım bu arada. Gözlerim yandı kafam kaşındı mahvoldum resmen yani demem o ki her zaman kullandığım boyaydı ama hamileyken farklı bir hassasiyet oluyor