sevdicek93 oyle oyle vallaha hatta 13 hafta ben gaz sikayeti ile hastanede yattim serumlar igneler vs ama karnim nasil sis saniyorum ki cocuk buyudu falan neyse sabah bir uyandim karin yok olmus 😃 sonra zaten gaz sorunumda kalmadi serumlar igneler sayesinde dert etme ara ara o gaz sorunu oluyor gobek bir cikiyor bir iniyor😃😃