Citirmom Ben kontrol icin hastaneye gitmiştim
Doktorla konuşurken birden sallandık
Yani şöyle soyliyim herkes dışarı çıktı şu an hasta alamayız vs dediler
Ama merak etmeyin kimse ameliyat masasında hastayı bırakıp gitmez
Genelde hastaneler çok güvenli oluyor
Ben hastanede yakalandığım için sansli hissettim bugün kendimi :) sadece 3 kat merdiven çıkmak zorunda kaldım 🤣