Gece acile bebek hareketleri azaldı diye girdim orda suyumunda azaldığını söyleyip yatış verdiler bu saatte kadar sayısız nst ölçüldüm bebek kalp atışları yüksek çıktı şükür düzeldi serum verdi suyumda iyi ama nstde sancım çıktığı için beni eve göndermiyor açılmamda yok ve doktorum sancılarım doğum sancısı değil açılmanda yok doğum başlatamam kendi başlamadını bekleyecez dedi en azından 1 gün kal dedi ne yapacağımı bilmiyorum sizin başımıza benzeri geldi mi ne yapardınız ?