Melisa_kznsl Merhaba herkese 4 günlük bebegim var ve 2 gündür sarılık ölçümü yapılıyor ve dün biraz yüksek çıktığı için tekrar istendi ve 2 gündür cihazla ölçülüyordü ama bugün kanda bakıldı cihaz ve kan arası fark olur mu ve hangisi daha doğru sonuç verir ?
AnayimBenAna_ Melisa_kznsl geçmiş olsun bolca emzir bebeğini ilk zamanlar illaki oluyor. Kanda daha doğru sonuç çıkar
Girlmama Melisa_kznsl kan daha dogru sonuc verir sarilik denilen sey bilirubin seviyesidir bu da en iyi kanda cikar
Fatmaacylnn Fatmaacylnn kan daha doğru sonuç veriyor diye biliyorum ben bol bol emzirin geçer inşallah biran önce
Melisa_kznsl Fatmaacylnn Fatmaacylnn AnayimBenAna_ Cevaplarınız için teşekkür ederim pazartesi günü 5 çıktı dün 11 çıktı ama hastaneye sonucu almaya eşim gitmişti doktor değeri normal demiş kac olduğunu söylememiş Guzel_bebem
Fatmaacylnn Melisa_kznsl evet normal değerleri bolca emzirirseniz de zaten hemen geçer tekrardan geçmiş olsun 🥰 benim bebişinde 13 tü bolca emzirdim geçti
olivia77 Melisa_kznsl benim oğlumun 1.hafta kontrolünde 21 çıkmıştı sarılık değeri. Doktor önce odasında cihazla baktı 17 çıktı. Mutlaka kanla da bakalım çünkü cihaz her zaman daha az çıkartır demişti. Kan sonucunda da 21 çıkmıştı. 4 gece 5 gün yoğun bakımda fototerapi aldı. Ekstra idrar yolu enfeksiyonu da vardı onda o yüzden bir iki gece daha fazladan yatışı oldu. Ama çıktığında 12 lere kadar düşmüştü sarılığı sonra da zamanla daha da indi zaten hiç telaş yapmayın
Melisa_kznsl olivia77 bizim dün 11 çıkmıştı cihazla bugun kan sonucuna göre doktor sarilikla ilgili bir problem yok demiş kan daha doğru sonuç veriyormuş o yüzden için rahatladı sağ olun
crazyymom Melisa_kznsl kan daha iyi sonuç verir, çok yüksek değil ama sınıra yakınmış emzirdikten sonra 30 cc mama takviyesi yapın geçer merak etmeyin bol bol emzirin 2 saati beklemeyin 1 saatte bir yarım saatte bir filan emzirin
Melisa_kznsl crazyymom teşekkür ederim kan sonucu kac çıktı bilmiyorum ama bol bol emziriyorum sağım yapıp ayrı veriyorum
Zeyzey10 Melisa_kznsl merhaba hangı hastanede dogum yaptınız devlet mı ozel mı devletlerde de ışın oluyor mu