Anonim_kullaniciiiii benim 18 ay sonra oldu canım o arada ne hayıt otu kaldı kullandığım ne başka ne varsa yani, ama her şeyi bırakıp artık olmayacak her halde tedaviye başlarız zamanı gelince dediğim ay aslında zamanı gelmiş 😇 bana kafana takma diyenlere kızıyordum basıl takmayım diye ama cidden kafama takmadığım ay geldi, sende bana kızabilirsin belki ama üzerinde çok durma gerçekten aklından çıkar bebek olayını, ben eşimle ilişki sonrası uzanırdım hep bebek olsun diye, hamile kaldığım ay ilişkiden sonra kendime kızıyordum nasılsa tutmuyor diye yatıyorsun diye😅 yani gerçekten bebeği umursamadığım artık nasılsa olmuyor dediğim ayda geldi 🥰 rabbim en kısa zamanda nasip etsin kucağını boş bırakmasın inşallah