gecegunduz vallahi hissetmedim hiçbişey o an sadece bebek çıksın istedim sancıdan, kesi atılması sart değil ama eğer yırtılacak gibi duruyosa doktorlar biliyor, vajinadan makata doğru yırtılıyor Buda ileri zamanlarda kaka tutamam gibi bircok problem yarattıgı için doktorlar kesi atıyor diye biliyorum benim açılmam 8 cmdi daha ilerlemedi yani 10 olmadı bi türlü o yüzden kesi atıldı