Kızlar kese boyutuna göre 6+2yim, dün acile gittim 4 gündür lekelenmelerim vardı, özellikle ayakta çalışırken oldu akıntım bazen sulu bazen normal akıntı türü, ama kahverengi oluyor günde 1 ç.kaşığından az. Neyse karın ağrım vb de yok ben düşük diye düşünmedim ama gitmek istedim sebep nedir diye, gittiğimde kanama alanı görmediğini hatta bebeğimin bana kalp atışını dinletti daha önce duymamıştım peki enfeksiyon mu var dedim hayır dedi ve tekrar leke görürsem diye Progestan yazdı. Leke görürsen kullan yoksa kullanma dedi bugün çok az gördüm ama kullanmadım daha. Benim gibi lekelenme yaşayan var mı bu normal bir süreç mi? Teşekkürler 🥹