aysgl18 dowm sentromu dediler bana canım ikili tarama testim riskli çıkmıştı karnımdan sıvı alacaklardı istemedim sonuçta ne gelirse Allah’tan gelir dedim sonra peritonoji yonlerdirdi riskli gebelik diye doktorum orda da ultrasonda herşey normal görünüyordu doktorum tansiyondan da olabilir dedi sonra tansiyon takibi yapıldı 5 aylık olana kadar sonra şükür tansiyonum normale döndü ve sağlıkla evladımı kucagima aldım darısı tüm hamiş annelerimize🥰🤲