Mom_06 evet yapmıştım planli gebelikti benim, tiroid hastasıyım o yüzden doktor takipli bir surec içindeyim çatlama kontrolüne gittiğimde rahim duvarının kalinlastigini tutma ihtimalinin yüksek olduğunu söylemişti su anda da beta kontrolü yaparak ilerliyoruz