Ftm7 Merhaba. Beta hcg 21 nisan 17 çıkmıştı. Bugün yani 23 nisan 83 çıktı. Genetikte ikiz var. Bu artış biraz fazla sanırım. İkiz gebelik olabilir mi sizce? Bir kaç gün sonra ultrasona gideceğim inşallah
Blzlg Ftm7 regl geciktikten 2 hafta sonra yapmıştım ben 118 çıkmıştı hiç belli olmaz. Sonra ikiz olduğunu gördük aahah
Gulu123 Salam canim. Mende ekiz hamileyem. 17.12.2024 de beta 735 cixdi. 19.12.2024de 1354. Ama ekiz olmasini artimla bilmek olmur canim.
Ftm7 Gulu123 1 yaşında qızım var. Ekiz olsa sevinerem mi onu da bilmirem😂 sağ salamat qucağınıza alın inşallaj