Merhaba 6+5 tüp bebek ile hamileyim, bu sabah regl olmuş gibi kanamam oldu 3 kez Dr çağırdı gittim ultrasonda kalp atışı duyuldu kese sorunsuz gözüktü kan sulandırıcıya ara verelim progestan ı arttıralım dedi evde hep yat lavabo harici kalkma dedi ,bu durumu yaşayan ve sorunsuz atlatan var mı …