Mervebgnaydn Kızlar merhaba, Hamileliğin 6 haftasındayım. Ev işlerini nasıl yaptınız herhangi bir zararı oluyor mu ev işlerini yapmakta. Ben balkonu süpürüce karnım ağrıyor . Doktorumda birşey demedi. Sizce eğilip süpürünce bebeğe zara gelir mi
Minnakpopus Mervebgnaydn riskli bir gebeliğin yoksa kanaman yoksa mecbur rutin hayatına devam ediyorsun. Ev taşıyanlar var hergün ise gitmek zorunda olanlar var. Allah’a emanet et işini yapmaya devam et kendini zorlamadan yormadan. Bende bi çamaşır sererken bile 5 seriyorum iki dinleniyorum öyle devam ediyorum yapacak bişe yok🤷🏻♀️
Pinar58eslem Mervebgnaydn ben tüm işlerimi yapmıştım birinci gebeliğimde hiç bişey olmadı.ikincisi de öyle olur sandım rutin işlerimi yaptım akşama lekelenmem oldu şimdi hiç birşey yapmıyorum ilaç içip yatıyorum yine de dikkat edin olur mu her gebelik bir değil
kubra0209 Mervebgnaydn yüksek bir yere uzanmayın ve ağır asla taşımayın mümkün oldukça da özellikle 12. Haftayı geçene kadar belinizi yoracak işlerden kaçının
oglussannesiiii Mervebgnaydn kanaman felan yoksa ağır kaldırmadığın sürece felan sıkıntı yok çok eğilmemeye bak ilk zamanlar bişi yapasın gelmez zaten canım
Mervebgnaydn Minnakpopus eğilip süpürünce karnımın üzerine korktum bir an. İnsan endişe ediyor. Allahın izniyle korunuyor inşallah
Minnakpopus Mervebgnaydn o karın ağrısı regli olamadığın içinde olur korkma. Sen tebirini al gerisini Allah’a bırak. Kasıkların ağrır belin ağrıyabilir bunlar ilk zamanlar olağan şeyler geçer merak etme
Esseraa22 @Mervebgnaydn hiçbir iş yapamadım üstünden topla geç düşük riskim de vardı bi is yapsam bayılıyorum zaten geçen hafta artık kalktım cam kapı perde heryeri hallettim eşimde yaridm etti sağolsun bu haftalarda dikkat edin 12 haftaya kadar hatta üstten yapın yavaş yavaş sıkıntı olmasın sonra düşük riskiniz olmasa bile bu haftalarda us yapmak uzanirsiniz ani hareketler falan zarar verebilir
Blzlg Mervebgnaydn valla ben çatır çatır yaptım hamileliğin 3. Ayında da işe girdim çalıştım. Maşallah ki bir şey olmadı. Ben araştırma yaptım. Kabile kadınları,rizede çay toplayan kadınlar bizden daha ağır işler yapıyorlar ama düşük yapmıyorlar. Eğer bir riskiniz yok ise ben o kadar bebeğin düşeceğini düşünmüyorum. Hatta ilk aylarda yurt dışındaydım ve hiçbir şey yiyemedim. Fena hava değişimlerime maruz kaldım. Türkiyeye gelir gelmez doktora gittim konuştum. Hiçbir sorun olmadığını bu düşük muhabbetlerinin de çok zor gerçekleştiğini söyledi
helloandhello Mervebgnaydn olmaz riskli bir durumunuz yoksa eğer ben hamileliğim sonuna kadar yaptım 😇
Ceydaaas1 Mervebgnaydn ben girbette tek başımayım eşim vardiyalı calisiyor surwkli evde kahvaltisiydi yemegiydi camsirdri bulasikyi sürekli hastane kontroluydu herşeyi kendi başıma yaptım zaten temizlik düzen takıntım var hiç kendimi salmadim iş başa düşünce herşeyi yapıyorsun mecburen