Tatlisanne42 ipekbk aynn öyle bazen çok yanlış çıkıyor kan veriyorsun negatif çıkıyor en iyisi erken gebelik testi ama onda yanılma payı varmı bilmiyorum
Talentedmom ipekbk ben 2 farklı marka almıştım ikisinde de aynı sonuç çıkmıştı isim hatırlamıyorum ama bir eski testlerden bir de hızlı olan testten yapmıştım
GezenTavuk_2 ipekbk düşük yaptığım gebelikte 3 adet test yaptım biri softec erken gebelik testi biri artımed strip gebelik testi biri de freely kaset testi ve hepsinde çıktı bu markada ince çıktı ama sonuç pozitifti ben bunda yalancı pozitife denk gelmedim .